Взлом программы тестов

Discussion in 'Болталка' started by Rebit, 2 Dec 2013.

  1. Rebit

    Rebit Elder - Старейшина

    Joined:
    7 Aug 2007
    Messages:
    85
    Likes Received:
    214
    Reputations:
    2
    Нужно раскодировать http://rghost.ru/50608380

    VT = virustotal.com/en/file/4af1ee96cf56f7a6163c3accd5ecf89c374787338b7d7416c38325c8c9d97324/analysis/
     
    #1 Rebit, 2 Dec 2013
    Last edited: 2 Dec 2013
  2. Zen1T21

    Zen1T21 Member

    Joined:
    13 Jan 2013
    Messages:
    157
    Likes Received:
    37
    Reputations:
    2
    Если не раскодируешь, пиши скрипт для брута.
     
  3. Rebit

    Rebit Elder - Старейшина

    Joined:
    7 Aug 2007
    Messages:
    85
    Likes Received:
    214
    Reputations:
    2
    Там прога сделаная на C++
     
  4. Zen1T21

    Zen1T21 Member

    Joined:
    13 Jan 2013
    Messages:
    157
    Likes Received:
    37
    Reputations:
    2
    Вот и брути все комбинации вопрос/ ответ
     
  5. sn0w

    sn0w Статус пользователя:

    Joined:
    26 Jul 2005
    Messages:
    1,021
    Likes Received:
    1,189
    Reputations:
    327
    бляя я на ассемблере понимаю болше чем на хохляндской мове
     
  6. t3cHn0iD

    t3cHn0iD Banned

    Joined:
    6 Apr 2009
    Messages:
    313
    Likes Received:
    63
    Reputations:
    66
    :D Снежок, ты как всегда :D
    Поправочка.На Borland C++.Значок спалил.
    Так, стоп.А students.dbf и IPaddress.txt откуда брать ?
     
    #6 t3cHn0iD, 3 Dec 2013
    Last edited: 3 Dec 2013
  7. sn0w

    sn0w Статус пользователя:

    Joined:
    26 Jul 2005
    Messages:
    1,021
    Likes Received:
    1,189
    Reputations:
    327
    Code:
      hndAnswers = j____open("otveti.txt", 0, 0);
      if ( hndAnswers == -1 )
      {
        wsprintfA((LPSTR)(tClassObject + 868), "T ");
        TForm1_error(tClassObject, 1);
      }
      *(_DWORD *)(tClassObject + 0x3F4) = filelength(hndAnswers);// tCLass+3F4  == myClass.nDataSize
      *(_DWORD *)(tClassObject + 0x3E8) = operator new__(*(_DWORD *)(tClassObject + 0x3F4));// tCLass+3E8 == myClass.pData
      if ( !*(_DWORD *)(tClassObject + 0x3E8) )
      {
        wsprintfA((LPSTR)(tClassObject + 868), "There is no memory for bufO!\n");
        TForm1_error(tClassObject, 1);
      }
      _rtl_read(hndAnswers, *(void **)(tClassObject + 0x3E8), *(_DWORD *)(tClassObject + 0x3F4));// read to class member ptr to buffer
      j____close(hndAnswers);
      TForm1_decoding(1);                           // decode payload
    
     
  8. sn0w

    sn0w Статус пользователя:

    Joined:
    26 Jul 2005
    Messages:
    1,021
    Likes Received:
    1,189
    Reputations:
    327
    Ну вот всё
    Code:
    void *__fastcall TForm1_decoding(int arg_this, void *arg_pBuffer, int arg_BufLen, char modeOtvetOrVopros)
    {
      void *result; // eax@1
      unsigned __int16 v5; // ST10_2@6
      unsigned __int16 v6; // [sp+6h] [bp-1Eh]@2
      int i; // [sp+8h] [bp-1Ch]@5
      int dest; // [sp+Ch] [bp-18h]@1
      unsigned __int16 v9; // [sp+10h] [bp-14h]@1
      __int16 v10; // [sp+12h] [bp-12h]@1
      unsigned int v11; // [sp+14h] [bp-10h]@1
      int BuffLen; // [sp+18h] [bp-Ch]@1
      void *srcBuf; // [sp+1Ch] [bp-8h]@1
      int tClassPtr; // [sp+20h] [bp-4h]@1
    
      BuffLen = arg_BufLen;
      srcBuf = arg_pBuffer;
      tClassPtr = arg_this;
      v11 = 0x1DF5E76u;
      v10 = 7;
      v9 = 0xFFu;
      result = memmove(&dest, arg_pBuffer, 4u);
      if ( dest == 0x1DF5E76 )
      {
        memmove(&v6, (char *)srcBuf + 4, 2u);
        sub_468B54(v6);
        if ( modeOtvetOrVopros )                    // decode otveti.txt
        {
          result = srcBuf;
          *((_BYTE *)srcBuf + 4) = 0xCDu;           // set key marks
          *((_BYTE *)srcBuf + 5) = 0xE0u;
        }
        else
        {
          result = (void *)sub_405E84(255);
          *((_BYTE *)srcBuf + 4) = 0x31u;
          *((_BYTE *)srcBuf + 5) = 0x29u;
        }
        for ( i = 6; i < BuffLen; result = (void *)i )// decode
        {
          v5 = sub_405E84(7) + 1;
          *((_BYTE *)srcBuf + i) -= sub_405E84(255) + 1;
          *((_BYTE *)srcBuf + i) = _crotr(*((_BYTE *)srcBuf + i), v5);
          ++i;
        }
      }
      return result;
    }
     
  9. sn0w

    sn0w Статус пользователя:

    Joined:
    26 Jul 2005
    Messages:
    1,021
    Likes Received:
    1,189
    Reputations:
    327
    v^Я1)




    «Управляти – це передбачати, а передбачати – це вже майже діяти»:




    < Анрі Файоль >

    < Карл Маркс >

    < Фішер >

    < Фостер > #

    2)



    Ймовірне, аргументоване, наукове обґрунтоване судження про
    суть будь-якого об’єкта в визначений момент часу в майбутньому
    або альтернативних шляхах і термінах досягнення яких-небудь
    результатів, називається:




    < прогноз >

    < план >

    < ретроспекція >

    < гіпотеза > #

    3)



    Процес формування прогнозів на основі аналізу тенденцій і
    закономірності розвитку об’єкта, називається:




    < прогнозування >

    < економічне моделювання >

    < ретроспекція >

    < планування > #

    4)



    Етап прогнозування, коли досліджується історія розвитку
    об'єкта прогнозування з метою його систематизованого опису,
    називається:




    < ретроспекція >

    < прогностика >

    < планування >

    < діагноз > #

    5)



    Процес розробки соціально-економічних прогнозів, побудований
    на наукових методах пізнання соціально-економічних явищ з
    використанням усієї сукупності методів, засобів та способів
    економічної прогностики, називається:




    < соціально-економічне прогнозування >

    < прогнозування >

    < планування >

    < ретроспекція > #

    6)



    Наука, що вивчає способи розроблення прогнозів розвитку
    об'єктів будь-якої природи, називається:




    < прогностика >

    < діагностика >

    < ретроспекція >

    < статистика > #

    7)



    Економічні, соціальні та науково-технічні процеси в
    народному господарстві, галузях і в окремих регіонах є:




    < об'єкти прогнозування >

    < предмет курсу ПСЕП >

    < об'єкти планування >

    < об'єкти моделювання > #

    8)



    Закономірності і тенденції розвитку економічних об’єктів
    в минулому і стан їх в майбутньому, котрі необхідно
    досліджувати і пізнавати, а також способи розробки прогнозів
    та прийняття на їх основі оптимальних рішень – це:




    < предмет курсу >

    < об'єкти прогнозування >

    < ретроспекція >

    < прогнозування > #

    9)



    Пошук реалістичного, економічно правильного рішення для
    управління об'єктом чи процесом – це:




    < прогноз >

    < ретроспекція >

    < планування >

    < моделювання > #

    10)



    Наукове передбачення на загальнотеоретичному рівні – це:




    < гіпотеза >

    < план >

    < прогноз >

    < ретроспекція > #

    11)



    Документ, в якому визначені цілі, які потрібно досягти за
    певний період, а також засоби та умови їх досягнення,
    називається:




    < план >

    < гіпотеза >

    < прогноз >

    < ретроспекція > #

    12)



    Прогноз може існувати самостійно, незалежно від плану:




    < так >

    < ні > #

    13)



    План без прогнозу не може бути складений на належному рівні:




    < так >

    < ні > #

    14)



    Інструмент розроблення планів:




    < прогноз >

    < гіпотеза >

    < ретроспекція >

    < прогностика > #

    15)



    Прогнози, що пов’язані з оперативним управлінням і
    складаються на рівні вищої та середньої ланки управління:




    < оперативні чи поточні >

    < короткострокові >

    < середньострокові >

    < довгострокові > #

    16)



    Прогнози, що використовуються при розробці квартальних
    і річних планів:




    < короткострокові >

    < оперативні чи поточні >

    < середньострокові >

    < довгострокові > #

    17)



    Прогнози, що використовується для розробки стратегічних
    планів:




    < середньострокові >

    < оперативні чи поточні >

    < короткострокові >

    < довгострокові > #

    18)



    Прогнози, що складаються на перспективу:




    < довгострокові >

    < оперативні чи поточні >

    < короткострокові >

    < середньострокові > #


    19)



    Прогнози, що передбачають визначення можливого стану
    об'єкта в майбутньому, відповідають на запитання,
    що ймовірнісно здійсниться при умові збереження даних
    тенденцій?




    < пошукові (досліджувальні) >

    < нормативні >

    < проектні >

    < організаційні > #

    20)



    Прогнози, що визначають напрямки та терміни досягнення
    можливого стану об'єкта, що приймаються в якості мети,
    відповідають на питання, якими напрямками можна
    досягнути бажаного і коли?




    < нормативні >

    < пошукові (досліджувальні) >

    < проектні >

    < організаційні > #

    21)



    Прогнози, що відповідають на питання, що бажано і чому:




    < цільові >

    < нормативні >

    < проектні >

    < організаційні > #

    22)



    Прогнози, що відповідають на питання, як і в якому
    напрямку орієнтувати планування, щоб найбільш ефективно
    досягти поставленої мети?




    < планові >

    < нормативні >

    < проектні >

    < організаційні > #

    23)



    Прогнози, що відповідають на питання, що конкретно
    необхідно, щоб досягти бажаного?




    < програмні >

    < планові >

    < проектні >

    < організаційні > #

    24)



    Прогнози, що виясняють, як конкретно це можливо, як це
    може виглядати; сприяють відбору оптимальних варіантів
     
  10. t3cHn0iD

    t3cHn0iD Banned

    Joined:
    6 Apr 2009
    Messages:
    313
    Likes Received:
    63
    Reputations:
    66
    Теперь снежку простава от ТС за расшифрованные тесты, скидывайтесь всей группой.
     
  11. sn0w

    sn0w Статус пользователя:

    Joined:
    26 Jul 2005
    Messages:
    1,021
    Likes Received:
    1,189
    Reputations:
    327
    дампы
    http://www.sendspace.com/file/npsrrr

    v^ЯНаименование дисциплины:
    ПРОГНОЗУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ПРОЦЕСІВ#
    Название теста:
    "ЗАЛІКОВИЙ ТЕСТ"#
    Общее количество вопросов в тесте: 200
    Количество разделов в тесте: 1
    Номера первых вопросов в разделах: 1
    Количество вопросов, которые необходимо задать: 100
    Размер используемого шрифта (10...28): 26
    Необходимость установки жирного шрифта: 1 [1 - да]
    Время в секундах отводимое на один вопрос: 60
    Время в минутах отводимое на весь тест: 30
    Пороговое значение набранного количества баллов (в процентах от
    общего числа баллов) для выставления отметки
    - удовлетворительно: 60
    - хорошо : 75
    - отлично : 90
    Необходимость выставления отметки только по затраченному времени: 0
    Пороговое значение затраченного времени (в секундах) для выставления
    отметки
    - отлично : 350
    - хорошо : 450
    - удовлетворительно: 550
    Необходимость случайного выбора разделов: 1 [1 - да]
    Необходимость случайного задания вопросов внутри раздела: 1 [1 - да]
    Необходимость случайного распределения вариантов ответов: 1 [1 - да]
    Характеристика вопросов (Тип вопроса, номер(а) правильных ответов,
    количество начисляемых баллов).

    Возможные варианты типов вопросов:
    1 - стандартный с единственным правильным ответом;
    2 - несколько правильных ответов, порядок их выбора не имеет значения;
    3 - несколько правильных ответов, учитывается порядок их выбора;
    4 - перекрестные из двух алфавитов (допускается множественный
    выбор во втором столбце);
    5 - без вариантов ответов;
    6 - матричные с выбором одного ответа в каждом столбце;

    1) 1 1 1 2) 1 1 1 3) 1 1 1 4) 1 1 1 5) 1 1 1
    6) 1 1 1 7) 1 1 1 8) 1 1 1 9) 1 1 1 10) 1 1 1

    11) 1 1 1 12) 1 1 1 13) 1 1 1 14) 1 1 1 15) 1 1 1
    16) 1 1 1 17) 1 1 1 18) 1 1 1 19) 1 1 1 20) 1 1 1

    21) 1 1 1 22) 1 1 1 23) 1 1 1 24) 1 1 1 25) 1 1 1
    26) 1 1 1 27) 1 1 1 28) 1 1 1 29) 2 /1, 2/ 1 30) 2 /1, 2/ 1

    31) 2 /1, 2/ 1 32) 2 /1, 2/ 1 33) 2 /1, 2/ 1 34) 2 /1, 2/ 1 35) 2 /1, 2/ 1
    36) 2 /1, 2/ 1 37) 2 /1, 2/ 1 38) 2 /1, 2/ 1 39) 2 /1, 2/ 1 40) 2 /1, 2/ 1

    41) 1 1 1 42) 1 1 1 43) 2 /1, 2, 3/ 1 44) 1 1 1 45) 2 /1, 2, 3/ 1
    46) 1 1 1 47) 2 /1, 2/ 1 48) 2 /1, 2/ 1 49) 2 /1, 2/ 1 50) 2 /1, 2/ 1

    51) 2 /1, 2/ 1 52) 2 /1, 2/ 1 53) 2 /1, 2/ 1 54) 2 /1, 2/ 1 55) 2 /1, 2/ 1
    56) 2 /1, 2/ 1 57) 2 /1, 2/ 1 58) 2 /1, 2/ 1 59) 2 /1, 2/ 1 60) 2 /1, 2/ 1

    61) 2 /1, 2/ 1 62) 2 /1, 2/ 1 63) 2 /1, 2/ 1 64) 2 /1, 2/ 1 65) 2 /1, 2/ 1
    66) 2 /1, 2/ 1 67) 2 /1, 2/ 1 68) 1 1 1 69) 1 1 1 70) 1 1 1

    71) 1 1 1 72) 1 1 1 73) 1 1 1 74) 1 1 1 75) 1 1 1
    76) 1 1 1 77) 1 1 1 78) 1 1 1 79) 1 1 1 80) 1 1 1

    81) 1 1 1 82) 1 1 1 83) 1 1 1 84) 1 1 1 85) 1 1 1
    86) 1 1 1 87) 2 /1, 2, 3/ 1 88) 1 1 1 89) 1 1 1 90) 1 1 1

    91) 1 1 1 92) 1 1 1 93) 1 1 1 94) 1 1 1 95) 1 1 1
    96) 1 1 1 97) 1 1 1 98) 1 1 1 99) 1 1 1 100) 1 1 1

    101) 1 1 1 102) 2 /1,2/ 1 103) 2 /1,2/ 1 104) 1 1 1 105) 1 1 1
    106) 1 1 1 107) 2 /1,2/ 1 108) 1 1 1 109) 1 1 1 110) 1 1 1

    111) 1 1 1 112) 1 1 1 113) 1 1 1 114) 2 /1,2/ 1 115) 1 1 1
    116) 1 1 1 117) 1 1 1 118) 1 1 1 119) 1 1 1 120) 1 1 1

    121) 1 1 1 122) 1 1 1 123) 1 1 1 124) 1 1 1 125) 2 /1, 2, 3/ 1
    126) 1 1 1 127) 1 1 1 128) 1 1 1 129) 1 1 1 130) 1 1 1

    131) 1 1 1 132) 1 1 1 133) 1 1 1 134) 1 1 1 135) 1 1 1
    136) 1 1 1 137) 1 1 1 138) 1 1 1 139) 1 1 1 140) 1 1 1
    141) 1 1 1 142) 1 1 1 143) 1 1 1 144) 2 /1,2/ 1 145) 1 1 1
    146) 1 1 1 147) 2 /1,2/ 1 148) 1 1 1 149) 1 1 1 150) 1 1 1

    151) 1 1 1 152) 1 1 1 153) 1 1 1 154) 1 1 1 155) 1 1 1
    156) 1 1 1 157) 1 1 1 158) 1 1 1 159) 2 /1, 2, 3/ 1 160) 1 1 1

    161) 1 1 1 162) 1 1 1 163) 1 1 1 164) 1 1 1 165) 1 1 1
    166) 1 1 1 167) 2 /1,2/ 1 168) 1 1 1 169) 1 1 1 170) 2 /1,2/ 1

    171) 2 /1,2/ 1 172) 1 1 1 173) 1 1 1 174) 1 1 1 175) 1 1 1
    176) 1 1 1 177) 1 1 1 178) 1 1 1 179) 1 1 1 180) 1 1 1

    181) 2 /1,2/ 1 182) 1 1 1 183) 1 1 1 184) 1 1 1 185) 1 1 1
    186) 1 1 1 187) 1 1 1 188) 1 1 1 189) 1 1 1 190) 1 1 1

    191) 1 1 1 192) 1 1 1 193) 1 1 1 194) 1 1 1 195) 1 1 1
    196) 1 1 1 197) 1 1 1 198) 1 1 1 199) 1 1 1 200) 1 1 1

    При запуске программы установить раскладку
    клавиатуры: 2 (0 - En, 1 - Ru, 2 - Uk)
    Путь к файлу протокола: M:\STATE_EXAM\E41
    Внимание!
    Все указанные в пути директории, кроме последней, должны существовать.
    Последняя директория при ее отсутствии будет создана. Путь может быть
    сетевым, тогда перед именем ПК ставится двойной "слэш", например
    \\MY_COMPUTER\D\STATE_EXAM\E41.
    В случае невозможности создания указанной директории, файл протокола
    помещается в директорию REZ_TEST в корневом каталоге диска D, (если на
    ПК нет диска D, то в корневом каталоге диска С).
     
    #11 sn0w, 3 Dec 2013
    Last edited: 3 Dec 2013
  12. t3cHn0iD

    t3cHn0iD Banned

    Joined:
    6 Apr 2009
    Messages:
    313
    Likes Received:
    63
    Reputations:
    66
    Я смотрю, ты в ударе (= У меня бы терпения не хватило алгоритм тестера расшифровывать (=
     
  13. sn0w

    sn0w Статус пользователя:

    Joined:
    26 Jul 2005
    Messages:
    1,021
    Likes Received:
    1,189
    Reputations:
    327
    там всего 3 действия - бряк на открытие файла и на rw с буфером и дамп
     
  14. taha

    taha Elder - Старейшина

    Joined:
    20 Aug 2006
    Messages:
    399
    Likes Received:
    330
    Reputations:
    251
    снег, как всегда, прав)))
    ассемблер куда понятней, чем украинска мова))))))))
     
Loading...